Suv Araçlar Tüketicinin Gözdesi
2006 yılından itibaren 40 yılı aşkın sektörel deneyim ile, Türkiye’nin en çok satan lider markası Renault ve müşteri tercihlerinde önemli yeri olan Dacia markasının bayiliğini yapan Koçaslanlar Motorlu Araçlar’ın Genel Müdürü Didem Aras, son zamanlarda satış adetlerini iyice artırarak pazar lideri haline gelen SUV gövde tipi araçların tüketiciler tarafından tercih edilme nedenlerinden bahsetti. SUV araçların şehir içi ve arazide kolay kullanıma sahip olduklarını ve yüksek konfor içerdiklerini ifade eden Aras, Renault ve Dacia markalarının SUV segmentindeki öncü rolü ve güncel takas destek kampanyaları hakkında konuştu.
TÜKETİCİLERİN GÖZDESİ: SUV ARAÇLAR
SUV sınıfının hızlı yükselişinin nedenlerinden bahseden Didem Aras, “SUV gövde tipi ve C-SUV alt segmenti dünyada ve Türkiye’de her geçen gün daha da güçleniyor. Asfaltın yanı sıra hafif arazi koşullarında kullanılabilen ve hafta sonu kaçamaklarında doğada rahatça ilerleyebilmek için tasarlanan SUV(Sport Utility Vehicle) otomobiller, sürüş koşulları bakımından kullanıcısına zengin bir yelpaze sunuyor. Geniş kabin ve bagaj hacmine sahip olan SUV araçlar, kalabalık aileler tarafından da sıklıkla tercih ediliyor. Şehir içinde kullanımı da giderek bir trend haline gelmiş olan SUV'lar özellikle yerden yüksek ve gösterişli yapısı nedeniyle tüketicinin bir numaralı tercihi olma yolunda hızla ilerliyor. Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerine göre, Türkiye otomobil pazarında ocak-haziran döneminde en çok tercih edilen gövde tipi yüzde 46 pay ile SUV araçlar oldu ve böylece otomotiv pazarında satılan neredeyse her iki araçtan biri SUV olarak kayıtlara geçti.” dedi.